Podpis kwalifikowany w Solus System

Już od kilku lat między innymi za sprawą przepisów prawa tzw. usługi zaufania zyskują coraz większą popularność. Wychodząc naprzeciw tym wyzwaniom, nasi Klienci mogą zakupić podpis kwalifikowany w Solus System. Oczywiście to nie wszystko. Oferujemy także pieczęcie elektroniczne, znaczniki czasu czy certyfikaty niekwalifikowane. Solus System oferuje także dojazdy do Klienta zainteresowanego zakupem.

Klasyczny podpis elektroniczny

Podstawowym produktem zaufania jest podpis kwalifikowany. Jest on wydawany na karcie wraz z dedykowanym czytnikiem. Wyróżniamy dwa rodzaje kart i czytników:

  • standard – wyglądem przypomina kartę płatniczą
  • token – wygląd karty SIM do telefonu komórkowego

Cena podpisu zależy przede wszystkim od czasu na jaki wydawany jest certyfikat. Podpisy oferowane w Solus System mogą mieć ważność od 1 roku do 5 lat. Jeżeli potrzebny jest czytnik, to do poniższych cen należy doliczyć 40 zł netto:

219 zł netto

269 zł netto

369 zł netto

529 zł netto

729 zł netto

Innowacyjny podpis w chmurze rSign

Innym produktem jest rSign. Jest to podpis kwalifikowany oparty o autoryzację poprzez dedykowaną aplikację rSign by Cencert. Sposób działania przypomina stosowanie oprogramowania Microsoft Authenticator lub Google Authenticator. Aplikacja rSign by Cencert działa zarówno w systemie Android jak i iOS.

Podobnie jak jak dla tradycyjnego rozwiązania, cena podpisu zależy od czasu na jaki wydawany jest certyfikat. Oferowane w Solus System rozwiązania mogą mieć ważność od 1 roku do 5 lat. rSign nie wymaga czytnika z uwagi na brak karty.

219 zł netto

269 zł netto

369 zł netto

529 zł netto

729 zł netto

Kwalifikowana Pieczęć Elektroniczna

Kwalifikowana pieczęć elektroniczna, to produkt różniący się od podpisu kwalifikowanego, jednym istotnym szczegółem – wystawiany jest dla organizacji, a nie dla osoby fizycznej.

Pieczęć elektroniczna to nowoczesne narzędzie, które można stosować wszędzie tam, gdzie oczekujemy pewności co do zachowania integralności oraz autentyczności pochodzenia dokumentu z danej organizacji/firmy. Do składania pieczęci elektronicznej firma może upoważnić dowolne osoby. Podobnie jak w przypadku tradycyjnego podpisu, należy uwzględnić ewentualny koszt czytnika w wysokości 50 zł netto do poniższych cen:

1379 zł netto

1579 zł netto

2520 zł netto

4550 zł netto

6450 zł netto

Zapraszamy również do zapoznania się z cennikiem w postaci pliku PDF.